Motoare fără carcasă

Seria KSO/KSH

    Motoarele din seria KSO sunt motoare brushless de viteză redusă. Statorul este realizat din tole de oțel, cu bobinaj trifazic. Rotorul cu poli multipli folosește magneți permanenți de înaltă energie.

   Applicații

  • Mașini-unelte
  • Scannere cu LASER
  • Fabricația dispozitivelor semiconductoare
  • Roboți
  • Sisteme de măsurare a coordonatelor
  • Platforme stabilizate
  • Acționări rotative directe
  • Simulatoare de mișcare
  • Mese de poziționare rotative
  • Poduri rulante
  • Suspensii cardanice direct drive
  • Sisteme cu auto-orientare
  • Testarea sistemelor de ghidare
  • Sisteme de urmărire a poziției  

datasheet KSO/H 036-128

datasheet KSO/H 170-330

 Avantaje

  • Permite integrarea directă cu transmisia mecanică, reducând astfel complexitatea și mărimea soluției de acționare
  • Ansamblu motor de dimensiuni reduse și fiabilitate crescută
  • Nu necesită intreținere
  • Densitate de cuplu sporită

Seria MPR

    Kit-urile motor fără carcasă permit integrarea directă cu transmisia mecanică, eliminând astfel unele componente mecanice și reducând dimensiunile și complexitatea ansamblului.

    Folosirea kit-urilor motor fără carcasă duce la micșorarea și simplificarea ansamblului motor.

datasheet (.pdf)

Motor brushless cu rotor exterior tip KOR 170-028

   Statorul este realizat din tole din oțel cu bobinaj trifazic. Configurația cu rotor exterior realizat cu magneți permanenți de înaltă energie oferă o structură mai rigidă și o inerție mărită. Acesta este utilizat în aplicații de mare viteză în cazul în care este necesară o structură rigidă pentru a contracara forțele centrifuge care acționează asupra magneților permanenți, sau în cazul în care inerția suplimentară este de dorit pentru stabilizarea vitezei, sau atunci când inerția suplimentară este relativ nesemnificativă în raport cu inerția totală.

AvantajeKOR motors

  • Cuplu ridicat datorită razei mari a întrefierului
  • Performanțe mai stabile la viteze reduse chiar și fără buclă de reacție
  • Zgomot redus datorită inerției mărite și a cuplului de agățare redus
  • Dimensiuni axiale mai mici decât varianta cu rotor interior

Aplicații

  • Echipamente medicale, scannere cu LASER, pompe de combustibil, benzi transportoare, compresoare

 datasheet (.pdf)

3. aprilie | Workshop ESA
Între 29 și 31 martie 2017 reprezentanții Icpe, Ioana Ionică, Bogdan Vărăticeanu, Cristian ...
6-7. aprilie | OER
Cu ocazia conferinței anuale "Orașe Energie România - OER" organizată în perioada 6-7 aprilie 2017 ...
24. nov | SPS IPC Drives
Mulțumim că ne-ați vizitat la tărgul internațional SPS IPC Drives 2016 – Cel mai mare târg de automatizări...
Abonează-te la newsletter!